Projektplanering

Hantera dina projekt, kunder och uppgifter med en visuell planeringsverktyg


PlanningPME är en enkel och komplett lösning som erbjuder effektiv och sofistikerad schemaläggning, som gör det möjligt för oss att sammanställa, efter våra behov, resurser (både mänskliga och materiella), kompetens, arbetsbeskrivningar, projekt, grupperingar, kunder, etc. och naturligtvis uppgifter, datum och tidtabeller. Det är också möjligt att beräkna hur lång tid som läggs på olika aktiviteter, eller den tid materialresurserna används för, liksom frånvaro och kundkostnader, att utföra statistiska analyser, att kommunicera via e-post automatiskt etc. Sammanfattningsvis är det en programvara för schemaläggning som starkt rekommenderas. På Bagneux använder vi det för att hantera bussar, hantera lån av IT-utrustning, hantera personal etc.
BAGNEUX STAD
Michelle A.

Du ser omedelbart fördelarna med PlanningPME

 Projektplanering

Oavsett om du planerar projekt, klienter, personal och jobb är schemat en kritisk del av din dagliga aktivitet. Att hitta den exakta programmets schemaläggningsprogramvara som kommer att ersätta ditt kalkylblad eller pappersarbete sparar tid och långa diskussioner och förhindrar fel och misstag.

Vissa funktioner

vyer schema

Kundhantering

Arbetsbelastning

Historia och uppföljning

Rapporter och statistik

Hantera alla dina projekt, deadlines och kostnader

Vill du administrera konsulterna på bästa möjliga sätt?

Projektledning innefattar noggrann identifiering och schemaläggning av alla uppgifter för att samordna de olika stegen och resurserna. Mångfalden av intressenter , hantering av förseningar och till och med oväntade händelser gör projektledning komplex. Precis som ett Gantt-diagram skulle göra kan du med programvaran PlanningPME hantera dina olika projekt och tydligt visualisera schemalagda uppgifter och tillhörande deadlines. Projektledaren kan därmed exakt spåra framstegen i ett projekt och interagera med framstegen med några klick för att hålla deadlines.

Hantera alla dina projekt genom att fördela arbetsbördan genom att förlita dig på dina medarbetares tillgänglighet och kompetens. Använd alternativet Historik för att komma åt information om vilket projekt som helst när som helst för att exempelvis veta hur många timmar som ägnats åt en kund och skapa all statistik du behöver.

Stäng