Planera enkel dina medarbetare arbetstider!
Planera enkel dina medarbetare arbetstider! Vill du hantera dina anställda arbetstid och semester? Dag efter dag, optimera arbetsbelastningen på kontoret tack vare en tydlig översikt över utskrifterna.
Hantera anställdas skift och semester på i bara ett par klick. Du kan aussi förvaltar Varje form av frånvaro (semester, sjukledighet, helgdagar, ersättning ...) och optimera din arbetsbörda sålunda personal.
Med PlanningPME time management Bli en plätt: du kan anpassa arbetsförmåga för varje anställd, hantera grupp rotationer, se i realtid vem är att finna i bolaget, Vem är ur kontoret och Vem är offsite. Effektiv tidsplanering Aktiverar Öka produktiviteten genom att centralisera all data på bara en tidsplan nås av chefer och anställda.
Innan vi började använda PlanningPME-programvaran hanterade vi vår schemaläggning med Excel och det var mycket svårt att se hela veckan, månaden eller året för var och en av våra anställda eller för alla våra anställda samtidigt. Sedan vi har hanterat de anställdas scheman i PlanningPME har vi sparat mycket tid.