Övervakning och arkivering av händelser

Bedriv din verksamhet effektivt och utan att lämna något åt slumpen. Detaljerad spårning av alla aktiviteter i ditt schema. Dessutom har du tillgång till listan över alla tidigare och framtida händelser i resurs-, kund- och projektfilerna. Du kan alltså granska den fullständiga detaljerade historiken efter kund, projekt, resurs och händelse. En ny flik i resurs- och kundposter gör det möjligt att ha en lista över alla tidigare och framtida uppgifter.

Komplett meny över informationshistorik

Från "Data"-menyn ser du posten "Historik". Det här fönstret gör det möjligt att visualisera allt som skapats, ändringar och raderingar av data i planeringsschemat för händelser, resurser och kunder.

Datum och tid: Datum för operationen

Operation: Typ av operation: Skapa, uppdatera eller radera

Typ: Händelse, otillgänglighet, resurs, kund

Etikett: etiketten av föregående typ. Till exempel för en händelse kommer detta att vara etiketten för uppgiften och för en resurs kommer det att vara etiketten för resursen etc.

Datum och tid för start och slut: om typen är en händelse eller en otillgänglighet

Nyckel: En unik nyckel

användare: Användar-ID

Historik

kund- och resurshistorik

Spåra allt som skapats och ändringar av händelser från fliken "Historik" i händelsefönstret. Den här fliken gör det möjligt att veta på vilka datum en händelse skapades och modifierades och av vilka användare.

kund- och resurshistorik

Händelseshistorik

Spåra allt som skapats och ändringar av händelser från fliken "Historik" i händelsefönstret. Den här fliken gör det möjligt att veta på vilka datum en händelse skapades och modifierades och av vilka användare.

Händelseshistorik

Spåra händelser efter kund eller resurs

En ny flik i resurs- och kundposter gör det möjligt att ha en lista över alla tidigare och framtida uppgifter.

Spåra händelser efter kund eller resurs

Åtkomstregler: Åtkomstregler gör det möjligt att ge eller spärra åtkomst till sådan historisk information.