Övervakning och arkivering av händelser
Bedriv din verksamhet effektivt och utan att lämna något åt slumpen. Detaljerad spårning av alla aktiviteter i ditt schema. Dessutom har du tillgång till listan över alla tidigare och framtida händelser i resurs-, kund- och projektfilerna. Du kan alltså granska den fullständiga detaljerade historiken efter kund, projekt, resurs och händelse. En ny flik i resurs- och kundposter gör det möjligt att ha en lista över alla tidigare och framtida uppgifter.
kund- och resurshistorik
Händelseshistorik
Spåra händelser efter kund eller resurs
Auktorisation med regler för användaråtkomst
Komplett meny över informationshistorik
Från "Data"-menyn ser du posten "Historik". Det här fönstret gör det möjligt att visualisera allt som skapats, ändringar och raderingar av data i planeringsschemat för händelser, resurser och kunder.
Datum och tid: Datum för operationen
Operation: Typ av operation: Skapa, uppdatera eller radera
Typ: Händelse, otillgänglighet, resurs, kund
Etikett: etiketten av föregående typ. Till exempel för en händelse kommer detta att vara etiketten för uppgiften och för en resurs kommer det att vara etiketten för resursen etc.
Datum och tid för start och slut: om typen är en händelse eller en otillgänglighet
Nyckel: En unik nyckel
användare: Användar-ID
kund- och resurshistorik
Spåra allt som skapats och ändringar av händelser från fliken "Historik" i händelsefönstret. Den här fliken gör det möjligt att veta på vilka datum en händelse skapades och modifierades och av vilka användare.
Händelseshistorik
Spåra allt som skapats och ändringar av händelser från fliken "Historik" i händelsefönstret. Den här fliken gör det möjligt att veta på vilka datum en händelse skapades och modifierades och av vilka användare.
Spåra händelser efter kund eller resurs
En ny flik i resurs- och kundposter gör det möjligt att ha en lista över alla tidigare och framtida uppgifter.
Auktorisation med regler för användaråtkomst
Åtkomstregler: Åtkomstregler gör det möjligt att ge eller spärra åtkomst till sådan historisk information.
-
- Skapa och få tillgång till din onlineplanering
- Hantera anställda och faciliteter
- Schemalägg händelser, möten och ledigheter
- Importera dina data till planeringen
- Anpassa information som visas för uppgiften
- Välj gränser för tidsangivelse och filtrera data
- Skapa användare med specifika åtkomsträttigheter
- Gör dina dagliga aktiviteter lätta att schemalägga tack vare dessa funktioner
-
-
- Skapa händelser
- Automatisk ifyllning eller intuitiv datainmatning
- Tilldela ett evenemang till flera resurser
- Hantera återkommande händelser
- Ändring av en händelse
- Dela en händelse
- Dela upp ett evenemang i hela dagar
- Förhindra ändring av händelser
- Tvångsskapa en händelse
- Radera en händelse
- Händelser som pågår hela dagen eller händelser i timmar
- Tilldela dina evenemang en varaktighet
- Tilldela en tilldelningsprocent
- Alternativ för händelse
-
- Definition
- Aktivera sammanhang
- Anpassa din sammanhangslista
- Skapa sammanhang på schemat
- Ändra / Avbryt / Kopiera ett sammanhang
- Skapande av händelser inom ett sammanhang
- Välj informationen som visas på schemat
- Filtrera schemat efter sammanhang
- Hantering av användaråtkomst
- Byt namn på "Context" med dina egna ord
-
-
-
- Varför använda "kund" -funktionen?
- Hur man aktiverar funktionen "kunder" i PlanningPME Web Access
- Lägga till, ändra och radera kunder
- Att knyta en kund till en uppgift/Tilldela en kund till en uppgift
- Skapa, visa eller ändra en kundpost i arbetsfönstret
- kundvyer och filter
- Importera din kunddatabas
- Automatisk ifyllning: intuitiv dataangivning
- Åtkomstregler definierade av användaren
-
-
-
-
-